برگزاری نشست جهاد تبیین در مؤسسات قرآنی شهرستان دهگلان
13 آبان 1402 - 23:41
شناسه : 13304
بازدید 44
3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری نشستهای جهاد تبیین در مؤسسات قرانی این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام موسوی افزود : با توجه به اینکه «جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری نشستهای جهاد تبیین در مؤسسات قرانی این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام موسوی افزود : با توجه به اینکه «جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند لذا بحث روشنگری و پرداختن به این موضوع مهم در راستای زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و نتیجه گیریهای غلط امری است که میبایست حتماً در محتوای برنامه های فرهنگی و دینی گنجانده شود .
ایشان ادامه داد : بنابراین، تبیین در جهت روشنگری است، بدون جهت‌گیری خاصی که بخواهیم مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم بلکه حقیقت وواقعیت را بیان نماییم با توجه به اینکه ، یکی از نام‌های قرآن کریم بیان است: «هَذَا بَیَانٌ لِلنَّاس»؛ قرآن تبیین‌کننده‌ای برای مردم است. فلذا اگر ما بتوانیم مفاهیم گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت کانونها و مؤسسات قرانی آنهم از طریق مفاهیم فرآنی بیان نماییم این نوع جهاد تبیین به‌گونه‌ای فراگیر، مستند و مستدل انجام خواهد شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.