انجام ورزش صبحگاهی در فضای باز پارک تفریحی لاله شهرستان دهگلان
09 آبان 1402 - 11:29
شناسه : 13310
بازدید 46
2
رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در روزهای خاصی از هفته ویژه کارکنان و مسئولین ادارات و نهادها به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و با مشارکت و همکاری تبلیغات اسلامی در فضای باز پارک تفریحی لاله خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در روزهای خاصی از هفته ویژه کارکنان و مسئولین ادارات و نهادها به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و با مشارکت و همکاری تبلیغات اسلامی در فضای باز پارک تفریحی لاله خبر داد.
حجت الاسلام موسوی افزود : همایش ورزش صبحگاهی با شعار ورزش، تندرستی، ایران قوی و در راستای اهمیت به سلامت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین کارکنان و رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگی با انجام حرکات ورزشی انجام شد.
حجت الاسلام موسوی افزود : انجام ورزش صبحگاهی که در روزهای خاصی از هفته برگزار می شود با هدف گرایش و تشویق تمامی اقشار مردم به انجام ورزش و آشنایی هرچه بیشتر آن‌ها با سبک زندگی سالم می باشد .
وی ادامه داد : با توجه به نقش فعالیت ورزشی در حفظ و ارتقا سلامت جسمی و روانی و تاثیر آن در پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر، و همچنین پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و فرهنگی که بااستقبال خوب کارکنان و مسئولین مواجه شد مقرّر است به طور منظّم انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.