برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی 13آبان در سقز
10 آبان 1402 - 16:27
شناسه : 13332
بازدید 55
4
جلسه هماهنگی راهپیمایی 13آبان در سقز با حضور مسئولین در سالن جلسات فرمانداری ویژه سقز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ ناصر خامی معاون سیاسی فرمانداری ویژه سقز ضمن محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه اظهار داشت :اینجانب، اقدام جنایتکارانه جنگی، غیر انسانی، نسل کشی و قتل عام کودکان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین در حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم را محکوم کرده و شهادت فلسطینیان مظلوم را به مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ضمن محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه اظهار داشت حملات اسرائیل به غزه و کرانه باختری ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در برابر رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی اظهار کرد :همه این حقیقت را که فلسطین مظلوم است و کودکان فلسطینی ناجوانمردانه قتل عام می‌شوند را فهمیده‌اند، این واقعه قلب هر آزاده‌ای در جهان را مجروح، ناراحت کرده است

وی افزود:امسال به واسطه جنایات جنگی و نسل کشی که در غزه در حال وقوع است شدید ترین و خطرناک ترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست ها با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطینی را شاهد هستیم از این رو ۱۳ آبان با سایر راهپیمایی ها متفاوت است.

وی اظهار کرد: برای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و کودک کش اسرائیل بر همه ما واجب است که با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخی قاطع به جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل بدهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.