دیدار با خانواده معظم شهداء به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی
13 آبان 1402 - 9:54
شناسه : 13341
بازدید 35
1
به مناسبت  هفته بسیج دانش آموزی دیدارحجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان وخانم هانا منوچهری رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثار گران با خانواده معظم شهداء برگزار گردید.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،در این دیدارحجت الاسلام ورهرام ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: ایثارگری شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد و امنیت و آرامش امروز ما درسایه ماهدت ها و فداکاری های سربازان اسلام است.

وی افزود: اگرچه از خود دفاع کردن در شرایطی که جان انسان در خطر است یک رفتار طبیعی است، اما دفاع از میهن و همه هم میهنان تا پای جان به راستی مقدس است و کار هر کسی نیست. جوانانی که هزاران آرزو برای زندگی خود داشتد، زمانی که کشور خود را در خطر دیدند از همه چیز گذشتند و تنها به یک چیز فکر کردند: محافظت از سرزمین شان و دور کردن دشمن بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: شهیدان با شجاعت و از جان گذشتگی، امنیت و آرامش را برای نسل های آینده وطن خود به جا گذاشتند، اگر چه بسیاری از شهیدان فرزندان خود را نیز ندیدند و فرزندانشان برای همیشه از دیدار آن‌ها محروم شدند. چه مادرانی که فرزند از جان عزیزتر خود را راهی میدان جنگ کردند تا از جان و مال و ناموس مردم ایران دفاع کنند و چه زنانی که همسرانشان را از دست دادند اما با غیرت و از خود گذشتگی فرزندان بی گناه شهدا را به سختی اما به درستی بزرگ کردند و پرورش دادند تا راه شهیدان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: امروز ما هر چه داریم از دفاعی مقدس است که دلاوران زمان جنگ از دیار ما کردند، اگر به مدرسه می رویم و شب با خیال راحت سر بر بالین می‌گذاریم و هنوز اصالت ایرانی خود را حفظ کرده ایم، همه این ها مدیون سربازان وطن است که هرگز از فداکاری برای دیگری، برای من و شما، دریغ نورزیدند.

و در این دیدارازخانوادە شهید دانش آموز عبدالباسط قادر نژاد و فرزند جانباز 25 درصد ملا محمد شریف قادرنژاد و وخانوادە ی شهید دانش آموز بختیار غیاثی پور توسط  رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان تجلیل به عمل آمد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.