راهپیمایی یوم ا.. ۱۳ آبان، در سقز برگزار شد
13 آبان 1402 - 23:43
شناسه : 13397
بازدید 59
2
راهپیمایی یوم ا.. 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز امروز شنبه در شهر سقز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

راهپیمایی کنندگان با تجمع در میدان قدس با سردادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فریادهای الله اکبر از خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامی به عنوان مکان نهایی، حرکت کردند.
در مراسم پایانی راهپیمایی روز ۱۳ آبان در میدان جمهوری اسلامی سقز، حجت الاسلام حاج آقا طاها توکلی، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان و سخنران ویژه مراسم با بیان اینکه در برابر جبهه باطل، راهی جز مقاومت و استقامت وجود ندارد، یاد شهدای امنیت، حریم و حرم، دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه را گرامیداشت.
توکلی ادامه داد: ۱۳ آبان یعنی نقطه عطف و سرآغاز و شروع حریت و آزدی و قطع دست اجانب و استکبار.
وی عنوان نمود: وقایع این ایام همزمان با سه رویداد؛ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است که در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.
سخنران اصلی مراسم ۱۳ آبان ادامه داد: به یمن و برکت انقلاب اسلامی و تقارن ۱۳ آبان امسال با ثبات قدم و مجاهدت مجاهدان در آسیای غربی و در منطقه نوار غزه در مقابل موجودیت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، مجاهدان در طوفان الاقصی موازنه قدرت را تغییر دادند و چهارمین قدرت نظامی جهانی را زمین گیر کردند.
وی اضافه نمود: یکی از اهداف سیاست های استکبار جهانی در غرب آسیا و در اطراف کشور ما ایران، تمامیت خواهی آمریکا و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است در حالی که آنان از مشیت الهی غافلگیرند که باطل دوام ندارد.
توکلی عنوان نمود: یکی دیگر از اهداف آمریکا و استکبار در منطقه آسیای غربی و ایران، جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی ایران است که به دلیل برکت ثبات قدم مردم شریف ایران اسلامی، ایام الله ها، حضور میلیونی مردم در مراسم ها، شاهد رویشهای جدید در جهان هستیم.
وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی افزود: با پیروی از ولی فقیه، دشمن شناسی و بصیرت و همگرایی ملت ایران همواره پیروز تمامی میادین خواهیم بود.
وی بر واکاوی قصه استکبار ستیزی نسبت به آمریکا و غرب و انزجار و تنفر نسبت به دشمن دین خدا تاکید و تصریح نمود: شعار امروز همه ما بایستی ؛ «مرگ بر آمریکا، اسرائیل، منافق، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» باید باشد.
به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا، اجرای سرود توسط گروه سرود مدرسه شهرک شهید والی و دبستان های شاهد پسرانه و دخترانه از دیگر بخش های این مراسم بود.
سپس قطعنامه ۵ ماده ای سراسری قرائت و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از حضور پرشور مردم تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی مراسم تجمع استکبار ستیزی در شهر صاحب هم با حضور قشرهای مختلف مردم و بخشداران و مسئولان محلی در مدرسه شقایق برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.