مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان قروه برگزار شد
14 آبان 1402 - 8:30
شناسه : 13444
بازدید 48
2
مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، همگام با ديگر شهرهاي كشور با حضور اقشار مختلف مردم مسلمان و شهيد پرور در شهرستان قروه برگزار گرديد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، سیزدهم آبان ماه، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است و امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در شهرستان قروه، با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و دانش‌آموزان با بصیرت برگزار شد و مردم و به خصوص دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با شعارهای کوبنده خود بار دیگر جنایات استکبار جهانی را محکوم کردند.

در اين اجتماع حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه پيرامون اهميت رخدادهاي ۱۳ آبان سخناني ايراد و همچنين ياد و خاطره شهداي گرانقدر يوم ا… ۱۳ آبان را گرامي داشتند.

وی افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه ولایتمداری و پایبند بودن به آرمان های انقلاب است و مردم به خوبی نشان دادند ۱۳ آبان تنها مختص دانش آموزان و دانشجویان نیست، بلکه روز ملی استکبار ستیزی است و متعلق به همه اقشار جامعه است.

وی ادامه داد: امروز بار دیگر اقتدار ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به رخ استکبار جهانی کشیده شد چراکه این حضور با شکوه و گستره مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر اقتدار ایران و وفاداری مردم به نظام و انقلاب بود و از سوی دیگر نوعی تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به شمار می آمد که مردم شهرستان قروه همچون گذشته با حضور خود ولایت پذیری را به نمایش گذاشتند.

در ادامه راهپيمائي قطعنامه سراسري ۱۳ آبان قرائت و شركت كنندگان در راهپيمايي با نداي تكبير مفاد قطعنامه را تأييد و پشتيباني خود را اعلام نمودند.

گفتنی است: نظير اين راهپيمائي در بخش هاي سريش آباد، چهار دولي و روستای وينسار نيز برگزار گرديد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.