بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران از خانه عالم روستای زرین چوب
23 آبان 1402 - 13:24
شناسه : 13473
بازدید 49
4
حجت الاسلام دهقانی از خانه عالم در حال احداث روستای زرین چوب بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران از خانه عالم در حال احداث روستای زرین چوب این شهرستان بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.
حجت الاسلام دهقانی در این بازدید بر ضرورت احداث خانه های عالم در روستاها و اهمیت این طرح در توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی در بین مردم اشاره کرد و گفت: وجود خانه‌های عالم از الویت های مهم تبلیغی بشمار می‌رود که توسعه این پروژه ها و تسریع در بهره‌برداری آن ها می تواند فرهنگ دینی را در حد وسیعی بین مردم گسترش دهد.
وی بر حمایت تبلیغات اسلامی کامیاران جهت تکمیل خانه عالم، و نیز استقرار روحانی در منطقه، قول مساعد داد و از اهالی این روستا به لحاظ همکاری و تعامل در احداث این پروژه های عمرانی عمرانی تشکرد کرد.
حجت‌الاسلام دهقانی در حاشيه اين بازديد‌ ساخت خانه‌های عالم را از بهترين برنامه‌های انقلاب اسلامی در روستاهای پرجمعيت عنوان كرد و اظهار داشت: با اجرای اين برنامه‌ها مردم روستا می ‌توانند از نزديك مسائل خود را از عالم منطقه فرا گيرند.
وی افزود: با توجه به اهميت و ضرورت حضور روحانی در مناطق مختلف و نياز فردی مردم برای پاسخ‌گويی به مسائل دينی و معنوی آنان، احداث خانه‌های عالم با حضور روحانی مي‌تواند زمينه بسيار مناسبی برای تامين نيازهای دينی مردم باشد.
رئيس اداره تبليغات اسلامي کامیاران دراين بازديد علاوه بر ديدار با هيئت امنای مسجد و خيران روستاها، در خصوص فعاليت‌های اداره تبليغات اسلامی نيز مطالبی بيان كرد. وي در پايان اظهار داشت: خانه‌های عالم برای استقرار و اسكان روحانی و همچنين برای پاسخگويی به سوالات دينی و رفع شبهات فكری و اعتقادی عموم مردم آماده می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.