جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌ تکلیف متمرکز شهرستان ویژه دختران
25 آبان 1402 - 11:05
شناسه : 13480
بازدید 54
0
جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌ تکلیف متمرکز شهرستانی ویژه دختران با حضور نعمت‌اله مرادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌مریوان، حجت الاسلام‌و المسلمین‌ ورهرا‌م رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس  ابتدایی دخترانه سطح شهر مریوان در سالن‌ جلسات برگزار گردید.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان  ضمن عرض خیر مقدم مطالبی درخصوص اهمیت جشن تکلیف بیان نمودند وتاکید کردند که جشن تکلیف یکی از ماندگاری های نونهالان می شود وموجب شناساندن والدین نسبت به آموزه های دینی ونحوه برخورد آنها با احادیث وآیات قرآن میگردد وما باید تلاش کنیم به نحو احسن این جشن را برگزار نمائیم

وی با بیان اینکه بلوغ و رشد دختران و پسران ورود به مرحله جدیدی از زندگی آنها و همراه با تکالیفی است که از لحاظ شرعی بر عهده آنها نهاده می‌شود، تصریح کرد: مدیران و مربیان پرورشی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا جشن تکلیف و روز برگزاری این جشن یکی از بهترین و خاطره انگیز‌ترین روز‌ها برای دانش‌آموزان است.

نعمت‌اله مرادی مدیر آموزش و پرورش گفت: مراسم جشن تکلیف یا همان جشن عبادت یکی از جشن‌هایی است که وقتى پسر یا دختر به سنّ معیّنى رسیدند و بالغ شدند، برگزار میشود. این رویداد مذهبی که در اکثر مدارس شهرستان برگزار می‌شود تا مدت ها در ذهن دانش‌آموز باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه آموزش عملی نماز در تمام مدارس ابتدایی این شهرستان در حال برگزاری است، افزود: این طرح از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده است و تا پایان اسفندماه در مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.