نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با کارکنان بازنشسته
23 آبان 1402 - 10:32
شناسه : 13497
بازدید 51
1
نشست صمیمی پیشکسوتان و بازنشستگان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس این اداره برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان کردستان، در این جلسه صمیمی که در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه برگزار شد حجت الاسلام سیف الله سبزی پیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن خیر مقدم به حاضرین در این جلسه گفت: استفاده از تجربیات کارکنان بازنشسته فرصتی است که باید از آن استفاده کرد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه به بیان برخی مشکلات فرهنگی در این شهرستان پرداخت و هر یک از حضار  به بیان برخی راهکارهای مفید در جامعه اشاره کردند.

در این نشست حجت الاسلام سبزی از حضور و ارائه راهکارهای کارکنان بازنشسته سازمان تبلیغات اسلامی قدردانی کرد و حضار محترم نیز از افکار مردمی حجت الاسلام سبزی قدردانی کردند.

گفتنی است: بر گزاری جلسات توجیهی برای مدیران موسسات قرآنی، خانه‌های قرآن، مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهرستان ، ساماندهی منازل عالم  و ابطال مجوز هیئت‌های متخلف و لزوم ارائه بیلان کار مالی به صورت دوره‌ای و فصلی از جمله راهکارهای ارائه شده در این نشست صمیمی بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.