برگزاری کارگاههای آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای بانوان در شهرستان مریوان
01 آذر 1402 - 22:26
شناسه : 13514
بازدید 43
4
کارگاههای آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای بانوان به مناسبت هفته بسیج دراداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان برگزار گردید
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در این دیدار حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی با خانم حیدره مسئول حوزه بسیج کوثر در راستای برنامه های فرهنگی ملاقات کردند.

خانم حیدره ضمن تشکر از حمایت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان وتبریک هفته بسیج گفت: برنامه های هفته بسیج برای قشربانوان ودختران برگزار می گردد.برنامه های از جمله برگزاری نشست زن و تفکر بسیجی با همکاری سمن ها و نهادهای برون‌ سازمانی، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه های مشاوره ای، نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای چهارمین روز هفته بسیج است.

حجت الاسلام ورهرام  ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به‌وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم ان‌شاءالله الگو و سرمشق خواهد شد.
سازمان‌دهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بود. امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگو گیری از بسیج است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.