برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در شهرستان سروآباد
28 آبان 1402 - 9:57
شناسه : 13522
بازدید 52
8
جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان سروآباد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد طی سخنانی با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه بیان کرد :  حملات مکرر صهیونیست‌ها به منازل مسکونی مردم بی‌دفاع غزّه و کشتار غیر نظامیان، خصوصا حمله ناجوانمرادنه اخیر به بیمارستان ها و مدارس ، دل تمام آزادگان جهان را به درد آورده و لکه ننگ دیگری را بر تاریخچه تاریک و خون‌آلود این رژیم آپارتایدی نقش زد.

وی افزود : وظیفه دینی و شرعی همه ماست که با تمام وجود از مردم بی دفاع غزه حمایت کرده و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کنیم.

حجت الاسلام رستمی در ادامه به مهمترین  ایام و مناسبت های پیش رو اشاره کرد و بیان داشت : با توجه به فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار لازم است ویژه برنامه هایی با این مناسبت داشته باشیم و همه اعضائ ستاد همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشند.

در ادامه زارعی فرماندار سروآباد نیز با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد : این جنایات نه تنها بر خلاف کرامت و شأن والای انسانی است، بلکه ناقض مصادیق متعددی از حقوق بشر و به خصوص حقوق گروه‌های حساس از جمله زنان و کودکان در اسناد بین‌المللی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.