برگزاری جشن ولادت حضرت زینب(س) در سنندج
03 آذر 1402 - 22:23
شناسه : 13524
بازدید 39
0
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج از برگزاری جشن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌سنندج اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن 5 جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب(س) با همکاری ادارات فرهنگی سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: زندگی حضرت زینب(س) از تولد تا وفات ایشان می تواند الگوی سعادت بخشی برای همه ما باشد و ما باید این الگو را به نسل جوان جامعه به ویژه بانوانو دختران معرفی نماییم
حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: حیات آن حضرت با صبر و شکیبایی و مقاومت در برابر مصائب فراوان همراه بود و منزلت و جايگاه ایشان در خاندان پیامبر بسیار رفیع است.
وی با اشاره به پرستاری این بانوی نمونه افزود: در عصر عاشورا حضرت زینب (س) به کمک جمعی از زنان، کودکان داغدار، گرسنه، تشنه، بی پناه و مجروح و کتک خورده را که شدیدا به سرپرستی، پرستاری و نوازشهای عاطفی نیاز داشتند، تحت حمایت معنوی خود قرار داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج به ارزش پرستاری در جامعه اشاره و عنوان کرد: پرستاری از منظر اسلام آنچنان ارزشمند است که حضرت خاتم الانبیاء(ص) پرستاران راستین را دوستان پیامبران الهی قلمداد کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.