برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای کروندان
27 آبان 1402 - 13:50
شناسه : 13551
بازدید 60
8

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : به مناسبت گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و کودکان شهید غزه جمعی از نونهالان و کودکان روستای کروندان از توابع شهرستان دهگلان توسط مؤسسه قرآنی اقدام به برگزاری محفل انسی با قرآن نمودند. حجت الاسلام موسوی افزود : جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد به […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : به مناسبت گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و کودکان شهید غزه جمعی از نونهالان و کودکان روستای کروندان از توابع شهرستان دهگلان توسط مؤسسه قرآنی اقدام به برگزاری محفل انسی با قرآن نمودند.
حجت الاسلام موسوی افزود : جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد به صورت عمده علیه کودکان و زنان است و هر انسان آزاده ای از این جنایات خشمگین و اندوهگین است . و گر چه امکان حضور فیزیکی برای ما نیست که در غزه حضور یابیم اما از هر روش ممکن که برایمان مقدور است بایستی به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم و جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کنیم . والبته چنین برنامه های فرهنگی و مراسمات یادبود کمترین کاری است که ما می توانیم در حق کردم مظلوم غزه و شهدا ء انجام دهیم .
وی ادامه داد : به روش های مختلف بایستی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم .بمنظور ابراز همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای غزه و مقاومت محافل انس با قرآن توسط مؤسسات قرآنی شهرستان انجام میشود .
حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: به برکت خون شهدای مظلوم غزه پیروزی نهایی از آن فلسطینی ها خواهد بود و به زودی رژیم کودک کش اسرائیل شکست مفتضحانه دیگری را متحمل خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.