راهپیمایی همبستگی و حمایت از کودکان مظلوم غزه در سقز برگزار شد
27 آبان 1402 - 14:03
شناسه : 13597
بازدید 58
3
راهپیمایی کنندگان با تجمع در میدان قدس با سردادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فریادهای الله اکبر از خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامی به عنوان مکان نهایی، حرکت کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز ، در مراسم پایانی در میدان جمهوری اسلامی سقز، ماموستا سید فاروق حسینی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز و سخنران ویژه مراسم با بیان اینکه این راهپیمایی و اجتماع عظیم گوشه ای از همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین و ابراز تنفر از رژیم منحوس و جعلی اسرائیل است، افزود: امروز مردم جهان همصدا، جنایت رژیم جنایت کار و جنایت پیشه اسرائیل را محکوم می نمایند.
ماموستا حسینی، اضافه نمود: مردم ایران اسلامی همراه تمام ملت های جهان خواهان متوقف نمودن انسان کشی و نسل کشی مردم مظلوم این خطه در جهان اسلام هستند.
وی ادامه داد: اسرائیل با امپراطوری رسانه می خواست جنایت خود را توجیه کند و نسل کشی را ادامه دهد اما برای مردم سراسر جهان ثابت شد که این رژیم منحوس به دنبال نسل کشی است.
وی عنوان نمود: در این قضیه برای جهانیان ثابت شد که سازمان های حقوق بشر و ملل و شورای امنیت، ابزاری در دست مستکبران و زورگویان است و ابرز تاسف نمود که سردمداران حقوق بشر و مدافعان کودکان، امروز در برابر کودک کشی و نسل کشی اسرائیل سکوت نموده اند.
سخنران ویژه مراسم حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی در ادامه اظهار داشت: با وجود موافقت شورای امنیت سازمان ملل برای وقفه بشردوستانه در جنگ غزه ولی متاسفانه آمریکا، این حق را وتو کرد.
در ادامه پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد و سپس قطعنامه ۷ ماده ای سراسری قرائت و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از حضور پرشور مردم تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از این قطعنامه بر پذیرش آتش بس فوری، رفع محاصره غزه، تشکیل دادگاه بین المللی برای مجازات سران جنایتکار صهیونیست و آمریکا و قطع رابطه اقتصادی دول عربی با اسرئیل، تاکید شد.
این مراسم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، امامان جمعه و موقت، امام جمعه سابق، فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و اداری، روحانیان، خانواده های شاهد وایثارگر، دانشجویان، دانش آموزان، استادان و معلمان، قشر فرهنگی، بسیجیان، کارکنان ادارات، بازاریان ، اصناف و اقشار مختلف مردم ( برادران و خواهران) برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.