تجمع و راهپیمایی مریوانی‌ها در دفاع از مردم غزه
27 آبان 1402 - 18:27
شناسه : 13650
بازدید 47
2
راهپیمایی امروزمردم  شهرستان مریوان در حمایت از کودکان معصوم غزه  برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،  حضور اجتماع مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان در شهرستان مریوان همزمان با سایر کشور‌ها ابلاغ گردیده و این مراسم در تمامی نقاط استان کردستان برگزار گردید.

مسیر راهپیمایی حمایت از مردم غزه دراین شهرستان از چهارراه بیمارستان فجر تا میدان شهید حسین فهمیده وبا سخنرانی  ماموستا مصطفی شیرزادی امام جماعت مریوان وبا حضور پر شورعموم مردم،نهادها ، تمام دستگاههای اجرایی بر گزار گردید

ماموستا شیرزادی امام جماعت مریوان ضمن تسلیت به مسلمانان بویژه مردم مظلوم غزه وضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، اعلام کرد حمله تروریستی صهیونیست‌ها به بیمارستان «المعمدانی» غزه و قتل عام زنان و کودکان آواره فلسطینی، جنایتی نیست که از اذهان مردم جهان پاک شود و این ننگ تا ابد بر پیشانی آنان خواهند ماند. البته این جنایت فجیع صهیونیست‌ها، قطع به یقین مایه بیداری و هوشیاری مردم جهان خواهد شد که ببینند این رژیم کودک‌کش در کمال وقاحت، عامدانه و ددمنشانه یک بیمارستان را در غزه مورد حمله قرار داده و عامل شهادت بیماران و آوارگان فلسطینی شده است.

وی درادامه سخنان خود گفت: این وعده الهی است که ظلم پایدار نمی‌ماند و قیام امت اسلامی، فساد رژیم صهیونیست و اشغالگر را از زمین برخواهد چید. اینجانب ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم مظلوم فلسطین، این فاجعه دردناک را به تمام مسلمان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.