تجمع مردم شهرستان قروه در حمایت از غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی
27 آبان 1402 - 18:29
شناسه : 13665
بازدید 60
0
تجمع مردم شهرستان قروه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین محکومیت و اعلام انزجار از کشتار و حمله رژیم منحوس صهیونیستی در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، تجمع گسترده و چشم گیر مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان قروه و حمایت از مبارزان فلسطین و همدردی با کودکان غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان برگزار شد.

ماموستا عزیز امیری امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه ضمن محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه اظهار داشت: حملات اسرائیل به غزه و کرانه باختری ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در برابر رزمندگان اسلام است.

وی افزود :همه این حقیقت را که فلسطین مظلوم است و کودکان فلسطینی ناجوانمردانه قتل عام می‌شوند را فهمیده‌اند، این واقعه قلب هر آزاده‌ای در جهان را مجروح، ناراحت کرده است.

وی تصریح کرد:‌ تأثیری که این اتفاق در جبهه استکبار دارد، این است که آن‌ها می‌فهمند که ظلم و تجاوز و تعدی در حق دیگران بی پاسخ نمی‌ماند، حتی اگر چند دهه از آن بگذرد.

در ادامه راهپيمائي قطعنامه قرائت و شركت كنندگان در راهپيمايي با نداي تكبير مفاد قطعنامه را تأييد و پشتيباني خود را اعلام نمودند.

گفتنی است: نظير اين راهپيمائي در بخش هاي سريش آباد، چهار دولي و روستای وينسار نيز برگزار گرديد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.