برگزاری راهپيمايي پرشور مردم شهرستان سروآباد در دفاع از مردم مظلوم و بي گناه غزه
28 آبان 1402 - 9:58
شناسه : 13683
بازدید 46
4
همزمان با سراسر ایران اسلامی راهپيمايي دفاع از مردم مظلوم و بي گناه غزه در شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلغیغات اسلامی استان کردستان ، همزمان با سراسر ایران اسلامی راهپيمايي دفاع از مردم مظلوم و بي گناه غزه در شهرستان سروآباد برگزار شد.

شركت كنندگان در اين راهپيمايي با تجمع در ميدان  ميدان شاه عبدالعظيم با سر دادن شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر رژيم كودك كش نفرت و انزجار خود را از رژيم غاضب صهيونيستي اعلام كردند و حمايت قاطع خود را از مردم بي دفاع غزه سر دادند.

رئيس دادگستري شهرستان سروآباد به عنوان سخنران اين مراسم با محكوم كردن جنايات رژيم غاضب صهيونيستي اظهار داشت: امروز وظيفه همه ملت هاي مسلمان و آزادي خواه جهان است كه در برابر اين جنايات رژيم كودك كش سكوت نكنند و حمايت خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام كنند و به ياري آنها بشتابند.

حجت الاسلام عاصمي افزود: خداوند متعال در قران كريم خطاب به همه مسلمانان مي فرمايد ان الباطل كان ذهوقا به اين معني كه ظلم رفتني است و حق پيروز مي شود پس به يقين بدانيد كه پيروزي نهايي از ان مسلمانان جهان است و در پايان صالحان بر زمين حكومت مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: امروز مردم بي دفاع و بي پناه غزه زير بمباران هوايي و زميني و دريايي رژيم منحوس صهيونيستي هستند ، ایران اسلامی با تمام توان از فلسطین مظلوم حمایت کرده ولی متاسفانه نهادهای حقوق بشری و کشورهای به ظاهر اسلامی جرات اعتراضي ندارند و اين ننگ بزرگي براي آنهاست.

در ادامه این راهپیمایی و بعد از قرائت قطعنامه ، مردم انقلابی شهرستان سروآباد بار ديگر بر حمايت همه جانبه كشورهاي اسلامي از مردم بي دفاع غزه تاكيد كردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.