برگزاری جلسه هماهنگی و گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان سروآباد
29 آبان 1402 - 14:11
شناسه : 13717
بازدید 66
4
جلسه هماهنگی و گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و سایر مسئولین ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،  جلسه هماهنگی و گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و سایر مسئولین ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه زارعی فرماندار شهرستان سروآباد ضمن تبریک هفته مبارک بسیج،بسیج را بازوی توانمند امام و رهبری خواند و ابراز داشت : بسیج همان طور که امام (ره) فرمودند ریشه در صدر اسلام دارد و شجره ی طیبه است که همه از آن استفاده میکنند و از خدمات شایان این درخت تناور در طول انقلاب اسلامی استفاده شده است.
وی بیان کرد :در ادامه گفت: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و برای تداوم انقلاب اسلامی همواره پشت سر رهبری عالی‌قدر، امید مستضعفان عالم و خار چشم استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند.
در ادامه حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد تصریح کرد : بی تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور ، نشاط و حیات می بخشد.
وی در ادامه به نقش و جایگاه بالا و تأثیرگذار بسیج در پیشبرد اهداف اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و خواستار ارائه برنامه های مرتبط توسط اعضاء، جهت بررسی و اجرا در هفته بسیج شد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد همچنین خواستار همکاری و مشارکت تمام مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.