برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران سروآباد
02 آذر 1402 - 13:21
شناسه : 13728
بازدید 50
3
به مناسبت روز پرستار طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستانی از پرستاران پرتلاش سروآباد تجلیل شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، به مناسبت روز پرستار طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستانی از پرستاران پرتلاش سروآباد تجلیل شد.

 در این مراسم که در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد، حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار بیان کرد : در دوران سخت کرونا پرستاران با تمام مخاطرات به نجات جان بیماران پرداختند در دوران جنگ هم که امروز همه شاهد آن هستیم پرستاران متعهد و باایمان در بیمارستانها و مراکز درمانی غزه زیر بمب و آتش عرصه را خالی نکردند و به مداوای مجروحان و نجات جان بیماران ادامه می‌دهند عملاً به همه ثابت گردید که پرستاری شغل نیست عشق است و انسانیت.

وی افزود : قبل از انقلاب در شهرستان سروآباد فقط یک پزشک عمومی حضور داشت ولی با برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز شاهد حضور پزشکان متخصصی هستیم که بومی شهرستان بوده  و قریب به 50 پرستار نیز در بیمارستان در بخش‌های مختلف مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستان هستند.

در ادامه امام جمعه شهر سروآباد ماموستا سیدعبدالقادر حسینی نیز از منظر دین مقام پرستار را رفیع و والا برشمرد و با ذکر احادیثی از رسول‌اکرم(ص) در خصوص پرستاری و مراقبت از بیمار اشاره نمودند.

زارعی فرماندار شهرستان سروآباد نیز طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاران را فرشتگان زمینی خطاب کرد و در وصف پرستاران بیناتی را ایراد نمود.

در پایان این مراسم از پرستاران بیمارستان شهید چمران سروآباد با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.