چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان مریوان
02 آذر 1402 - 14:36
شناسه : 13753
بازدید 48
2
چهارمین جلسه شورای اداری  به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی  در سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی وخانم ارجمندی کارشناس امور فرهنگی این اداره  وبا ریاست دکتر احمدی  فرماندار محترم این شهرستان وسایر روسای ادارات در مراسم هفته کتاب و کتابخوانی  در سالن  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان  وبا سخنرانی  خانم احمدی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.

در این مراسم خانم احمدی با توجه  به اینکه عمر انسان کفایت نمی کند هر کتابی را بخواند پس باید  کتابهای ناب وخوب وخواندنی را  مطالعه کند چرا که کتاب های خوب عاملی جهت رشد وتعالی فکری وروحی انسان است و بسیاری از بزرگان فکر واندیشه از کتاب به عنوان نقطه عطف تحول خود یاد کرده اند خانم احمدی در ادامه مباحث خود به معرفی کتاب محمد پیامبری برای زمانه ما پرداخت و گفتن بنا به اعتراف نویسنده بریتانی کتاب که فردی مسیحی است شخصیت پیامبر اسلام شخصیتی جامع و بی نقص و بزرگترین نابغه طول تاریخ بشریت است ..

خانم احمدی در ادامه افزود این کتاب را انتشارات سایه گستر با ترجمه محمد رحمانی چاپ نموده است و در دسترس پژوهشگران و مخاطبان قرار داده است.

ودر حاشیه مراسم دکتر احمدی  فرماندار مریوان  به مغز سالم وتوسعه فردی با خواندن کتاب پردا خت و افزود: کتاب‌های توسعه فردی امروزه با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شوند. مخاطبان به‌دنبال بهبود عملکردشان در زندگی شخصی، روابط اجتماعی و کاری هستند. کتاب‌های فوق‌العاده‌ای در ژانر انگیزشی و موفقیت چاپ شده‌است که به آموزش ترک عادت‌های اشتباه، پیدا کردن باورهای درست درباره موفقیت، برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف، داشتن انگیزه و غیره می‌پردازند. راه‌کارهای ارتقا شغلی، بهبود زندگی شخصی، بهبود روابط اجتماعی موثر و بسیاری موارد دیگر، با مطالعه به دست می‌آید.

 فرمانداردر ادامه سخنان خود گفت:مطالعه باعث افزایش تمرکز می‌شود وکتاب خواندن قدرت ایده‌پردازی را تقویت می‌کند-

 دکتر احمدی درپایان افزود: :یکی از ابتدایی‌ترین مزیت های کتاب خواندن ، بالا بردن سطح دانش است. در جامعه‌ای که سرانه مطالعه بالا باشد، مردم آگاه‌تر هستند و آگاهی به داشتن زندگی بهتر کمک می‌کند. اگر در هفته چند ساعت را به مطالعه اختصاص دهید، به راحتی می‌توانید دانش خود را نسبت به بسیاری از مسائل بالا ببرید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.