برگزاری اولین جلسه آموزش خانواده با عنوان بلوغ از نظر شرع و جسم و عاطفه
02 آذر 1402 - 14:37
شناسه : 13773
بازدید 43
1
اولین جلسه آموزش خانواده با عنوان بلوغ از نظر شرع و جسم و عاطفه با حضور والدین مدرسه دخترانه علوم معارف صدرا در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: در این جلسه  مراحل بلوغ در دختران و پسران جهت آشنایی والدین توسط حجت الاسلام مرزبانی استاد این کارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا راهکارهای علمی و عملی به منظور برخورد به جا و مناسب این دوران که دانش آموزان درگیر آن هستند ارائه گردید .

حجت الاسلام مرزبانی در این کارگاه آموزشی گفت: ما اول باید در اختلالات شخصیت کودکان خوب آشنا شویم و نسبت به روانشناختی تربیتی کودک آگاه باشیم تا بتوانیم کودکان را خوب تربیت کنیم و مثبت ساختن و تربیت کودکان نقش مناسبی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: مادران بطور ناخود آگاه مسئولیت آماده کردن فرزند دختر خود براي ورود به مرحله بلوغ را بر عهده دارند. آن ها در این زمینه حتی قبل از موعد پیش قدم می شوند و آنرا از وظایف خود می دانند.

گفتنی است: این کارگاه با استقبال پرشور والدین روبه رو گردید و این جلسات طی هفته های آتی نیز برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.