نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با  کانون های فرهنگی تبلیغی
06 آذر 1402 - 22:16
شناسه : 13802
بازدید 103
6
نشست هم اندیشی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با کانون های فرهنگی تبلیغی با محوریت طرح #پویش حریفت منم برگزار شد
ارسال توسط :
پ
پ

نشست هم اندیشی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با کانون های فرهنگی تبلیغی با محوریت طرح #پویش حریفت منم برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ضمن محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه اظهار داشت حملات اسرائیل به غزه و کرانه باختری ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در برابر رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی اظهار کرد :همه این حقیقت را که فلسطین مظلوم است و کودکان فلسطینی ناجوانمردانه قتل عام می‌شوند را فهمیده‌اند، این واقعه قلب هر آزاده‌ای در جهان را مجروح، ناراحت کرده است.

وی گفت:با آغاز حملات گسترده و وحشیانه رژیم‌صهیونیستی به غزه، جمعی از جوانان با راه‌اندازی سامانه‌ای، از مردم ایران درخواست کردند برای حضور در سرزمین‌های اشغالی و اعلام آمادگی به‌منظور مبارزه با رژیم‌صهیونیستی، با شعار «حریفت منم» دراین سامانه ثبت‌نام کنند که تا کنون بیش از 10میلیون نفر اعلام آمادگی کرده اند.

وی اظهار کرد:تمام کانون های فرهنگی تبلیغی برای این پویش تبلیغی و اسم و فامیل خود را الان به عنوان آغاز به کار پویش در بین کانون های سقز به 3000212ارسال کنند تا شاهد ادامه زنجیره این پویش باشیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.