غبارروبی وعطر افشانی گلزار شهداء مریوان به مناسبت هفته بسیج
04 آذر 1402 - 12:14
شناسه : 13846
بازدید 47
5
غبارروبی وعطر افشانی گلزار شهداء به مناسبت هفته بسیج با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی وسایر روسای ادارات مریوان  برگزار گردید.
پ
پ

به گزارش خبری روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،  شرکت‌کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا ضمن غبارروبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده با آرمان‌های شهدای والامقام، تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام ورهرام  رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن گرامی داشت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس اظهار داشت : امروز ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم ،چرا که شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در طول دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور پیدا کردند و با فداکاری و از جان گذشتگی در سخت ترین شرایط با شجاعت مسئولیت خطیر خود را به پایان رساندند.

وی در ادامه سخنان خودزنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم چرا که زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ما است.

حجت الاسلام ورهرام افزود: بسیجیان و مجاهدان راه خدا اهل سازش با استکبار و غرب زدگان نیستند،در طول بیش از ۴۴ سال نشان داده شد که به شدت با استکبار مبارزه می کنند و اهل سازش با آنها نخواهند بود و تا زمانی که این تفکر وجود دارد هیچ خطری جامعه ما را تهدید نمی کتد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.