دیدار نماينده ولی فقيه در سپاه کامیاران با رئيس اداره تبليغات اسلامی این شهرستان
04 آذر 1402 - 13:20
شناسه : 13860
بازدید 55
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی گفت: بسيج ظرفيت‌های بسيار خوبی را دارد كه بايد اين ظرفيت را در جهت صيانت از انقلاب به كارگيرد.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در ديدار رئيس تبليغات اسلامي شهرستان کامیاران با حوزه نماينده ولی فقيه در سپاه شهرستان هر دوطرف با اشاره به ظرفيت های موجود بر گسترش همكاری ها ميان دفتر تبليغات اسلامی و سپاه تاكيد كردند.

در اين ديدار حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کامیاران با بيان اينكه امروز در دورانی به سر می بريم كه دشمن جنگ نرم عليه ما را به شدت تقويت كرده است، گفت: در بحث جنگ نرم نيز همچون دوران دفاع مقدس نيازمند يك روحيه و همدلی ميان سپاه و دفتر تبليغات اسلامی هستيم.

وی خطاب به رئيس دفتر تبليغات اسلامی تصريح كرد: راهنمايی ها و رهنمودهای علما، فضلا و همچنين شخص حضرتعالی به عنوان رئيس يك نهاد فرهنگی مهم به طور قطع در راستای مبارزه با اين جنگ بسيار مهم و كارساز خواهد بود.

حجت اسلام ربانی افزود: درهمه برنامه هايی كه سپاه برای اقشار مختلف برگزار می كند نياز جدی به ارتباطات تنگاتنگ ميان تبليغات اسلامی و سپاه ديده می شود تا نياز فكری و فرهنگی اقشار مختلف جامعه تغذيه شود.

وی خطاب به حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ادامه داد: اين ارتباط تنگاتنگ نگاه تحولی شما را می طلبد تا با راهنمايی های خود و حمايت های فكری و فرهنگی خود راهگشای بسياری از معضلات و مشكلات وموانع پيش رو باشيد.

حجت الاسلام دهقانی رئيس تبليغات اسلامي نيز در اين ديدار با اشاره به ظرفيت های خوب و آموزش های كاربردی اين اداره اشاره كرد و گفت: تبليغات اسلامی فعاليت های خوبی را در راستای آموزش مبلغين و شروع كرده است و دوره های آموزشی خوبی را در خصوص مسائل روز از جمله جريانات انحرافی و نيازهای فكری در راستای مبارزه جنگ نرم دشمن داشته است.

وی همچنين با اشاره به ظرفيت های بالای بسيج، تصريح كرد: بسيج ظرفيت های بسيار خوبی را دارد كه بايد اين ظرفيت را در جهت صيانت از انقلاب به كارگيرد و بايد توجه داشت كه هرچه اين انقلاب تنومند شود دشمنان آن بيشتر می شوند و به همين دليل نيازتوجه بيشتر به مسائل فكری و فرهنگی كه دو هدف دشمن است ديده می شود.

حجت الاسلام دهقانی افزود: امروز كمتر كسي در جهان ديده می شود كه دين اسلام را نشناسد و اين نشان از تقويت شناخت ها نسبت به اسلام و همچنين حكايت از تقويت دشمن ها با توجه به همين تقويت شناخت ها دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.