کارگروه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان کامیاران برگزار شد
05 آذر 1402 - 11:29
شناسه : 13868
بازدید 52
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی با حضور دکتر باباصفری در سالن اداره تبلیغات اسلامی کامیاران برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، کارگروه تخصصی فرهنگ و اجتماعی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور عموم مردم و برخی از مسولین مرتبط شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران ضمن خیر مقدم، گزارشی از کارگروه تخصصی فرهنگ و اجتماعی ارائه کرد.

بابا صفری عنوان کرد: شرایط، اقلیم و ظرفیت های استان نیز در کارگروه ها مورد توجه است. در ابتدا با جمع آوری یکسری اطلاعات مورد نیاز از سازمان های متولی و بررسی این مسائل در اندیشکده تصمیم بر این شد که چهار کارگروه تخصصی ذیل اندیشکده تشکیل و فعالیت نماید.

وی گفت: اولین کارگروه، کارگروه آسیب های نهاد خانواده؛ (شامل؛ طلاق، ازدواج سفید و خشونت علیه زنان و فرزندان)، کارگروه دوم با عنوان آسیب های نوپدید؛ (شامل؛ شبکه های مجازی و …)، کارگروه سوم با عنوان؛ کارگروه سرقت، اعتیاد، داروهای روانگردان و خودکشی، و در نهایت یک تیم تخصصی همه مسائل مطرح شده در کارگروه ها را بررسی و خروجی کارگروه ها را تجزیه و تحلیل میکند، تحت عنوان کارگروه آینده پژوهی که راهکار حل مسائل را احصاء می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران بیان داشت: یکی از مسائل و مشکلات ما در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی، عدم دسترسی به آمار و ارقام دقیق مورد نیز از سازمان های متولی است و دسترسی به این آمار به سهولت محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش بهترین راه پیشگیری از اعتیاد است، خاطر نشان کرد: در حوزه مقابله با اعتیاد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر و شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان ، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه های مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.