برگزاری همایش طلاب و روحانیون دهگلان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان
05 آذر 1402 - 11:22
شناسه : 13887
بازدید 48
2

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ همایش طلاب و روحانیون شیعه و سنی شهرستان دهگلان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد. حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: در راستای ایجاد فضای همفکری و تبادل اندیشه بین روحانیون سطح شهرستان دهگلان با نماینده محترم ولی فقیه […]

ارسال توسط :
پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ همایش طلاب و روحانیون شیعه و سنی شهرستان دهگلان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: در راستای ایجاد فضای همفکری و تبادل اندیشه بین روحانیون سطح شهرستان دهگلان با نماینده محترم ولی فقیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی این همایش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در خصوص نقش و جایگاه تبلیغ و گسترش و نشر فرهنگ دینی توسط مبلغین و روحانیون به ایراد سخنرانی پرداخته و نقطه نظرات روحانیون حاضر در این همایش را استماع کردند.

وی پاسخ‌گویی به مشکلات روحانیون در خصوص امر تبلیغ و اصول و مبانی آن و گام‌های آن که عبارت است تلفیق ایمان، علم و عمل سخنانی را ایراد کردند.

حجت‌الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان نیز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم ضمن بیان برخی مشکلات پیش روی مبلغین و روحانیون در خصوص امر تبلیغ نیز اظهار داشت: یکی از مقدس‌ترین امور در حیات دنیوی، تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف وحیانی و اسلامی است و فعالیت و کار بسیار ارزشمندی که خدای متعال در درجه اول مسئولیت و وظیفه سنگین آن را بر عهده خواص و برگزیدگان خود نهاده و هر کسی را درخور انجام این چنین مأموریت و وظیفه‌ای قرار نداده است پس ما نیز باید این نکته مهم را وجهه همت خود قرار داده و با مسلح شدن به ایمان، علم و عمل رسالت خویش را به نحو احسن انجام دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.