برگزاری مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سروآباد
05 آذر 1402 - 11:16
شناسه : 13893
بازدید 51
0
مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سروآباد با حضور پرشور بسیجیان این شهرستان در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سروآباد با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد، مسوولان ادارات و با حضور پرشور بسیجیان این شهرستان در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار ابراهیم حسینی مسئول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس استان کردستان  با تبریک هفته بسیج از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: امروز بسیج در تمام جهان برای همه آشنا است و برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امید آفرین است.

وی افزود: زمانی که انقلاب ایران اسلامی به تازگی به پیروزی رسیده بود دشمنان قصد داشتند آن را در همان ابتدا نابود کنند اما با فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی انقلاب ایران جان تازه ای به خود گرفت و روز به روز مقتدر و قوی تر شد و امروز که بیش از 44 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد نام بسیج و نام انقلاب اسلامی ایران همچون ستاره ای درخشان در جهان می درخشد و باعث ترس و هراس دشمنان شده است.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: بسیج از نخستین روز شکل گیری آن در تمامی زمینه های مختلف نقش پررنگی داشته و منشا خدمات بسیار بزرگی برای کشور بوده است و خوشبختانه امروز می بینیم که تمام ملت ایران اسلامی بسیج است و این همان نقطه قوت انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شهرستان سروآباد تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.