برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان کامیاران
06 آذر 1402 - 22:11
شناسه : 13909
بازدید 48
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی گفت: سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) فرصت مناسبی برای تبیین و تثبیت حقایق و رویدادها برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی ایام فاطمیه به ریاست حجت الاسلام دهقانی؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران، و اعضای ستاد شئون و جمعی دیگر از مسئولین و با محوریت برنامه ریزی ایام فاطمیه، در اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) فرصت مناسبی برای تبیین و تثبیت حقایق و رویدادها برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است و نقش هیئات مذهبی، دانشگاه ها و رسانه ها در این زمینه پررنگ و موثر است.

وی همچنین افزود: فاطمیه و عاشورا محصول انحراف جامعه زمان از اصول اساسی اسلام است و زنده نگه داشتن فاطمیه در حقیقت استوار نگه داشتن ستون ولایت به عنوان اصل اساسی اسلام است.

در اين جلسه بر اهميت بكارگيری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان، هيئت‌های مذهبی و مساجد و فعالان و متوليان فرهنگی، سياسی و اجتماعی، مسئولین ادارات شهرستان در راستای بزرگداشت ايام فاطميه و فضا سازی مناسب و در شأن ایام فاطمیه، اطلاع رسانی مراسمات به عموم مردم شهرستان و برگزاری باشكوه و متمرکز برنامه‌های اين ايام تأكيد كرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.