جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی در دفتر امام جمعه شهرستان قروه
06 آذر 1402 - 22:11
شناسه : 13913
بازدید 53
3
جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در دفتر امام جمعه شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی شهرستان قروه با محوریت هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه با حضور حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه و حجت الاسلام سیف الله سبزی پیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران و ادارات در دفتر امام جمعه با تلاوت ایاتی چند از کلام الله مجید اغاز گردید .

در این جلسه امام جمعه محترم پیشاپیش ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه بر اهمیت بکار گیری توان مضاعف همه مبلغان ، مداحان و هیئت های مذهبی و مساجد و فعالان و متوالیان فرهنگی سیاسی و اجتماعی شهرستان در راستای بزرگداشت ایام فاطمیه و برگزاری برنامه های این ایام تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان قروه همچنین به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار داشت: جایگاه این بزرگ بانوی اسلام بین زنان جهان جایگاهی بسیار ممتاز و ویژه است لذا شناخت سیره این حضرت در ابعاد دینی، شخصیتی، سیاسی و … می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل در جامعه باشد.

در ادامه حجت الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه به تشریح برنامه های اجرایی ایام فاطمیه و فعالیتهای مردمی و هیئات مذهبی تاکید کرد.

گفتنی است: سپس اعضای شرکت کننده در جلسه نیز بر لزوم فرهنگ سازی و ارتقاع سطح فرهنگی جامعه در ایام فاطمیه امادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی از مراسمات اعلام نمودند و مصوباتی به تصویب رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.