اجتماع «فرشتگان ایران زمین دختران حاج قاسم» در قروه
06 آذر 1402 - 14:14
شناسه : 13916
بازدید 67
4
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اجتماع «فرشتگان ایران زمین دختران حاج قاسم» در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام سیف الله سبزی پیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: اجتماع «فرشتگان ایران زمین دختران حاج قاسم» با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و نهاد های فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ حجاب در جامعه است، گفت : حجاب از ضروریات دین اسلام است و بایستی همگی در جهت تبلیغ و ترویج آن تلاش کنیم. لذا ضروری است در راستای حفظ ارزش زن و در نهایت تقویت و تحکیم بنیان خانواده این فرهنگ بیش از پیش ترویج داده شود.

وی افزود: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم در جامعه قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

وی ادامه داد: تجلیل از دختران فعال و شاخص در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری ، برپایی غرفه های فرهنگی، اجرای برنامه های مفرح و سرود، سخنرانی و مولودی و اجرای مسابقه از جمله برنامه هایی بود که در این جشن برگزار شد.

گفتنی است، این مراسم در سه نوبت روزهای ۳۰ آبان، یکم آذر و پنجم آذر ماه سال جاری با حضور بیش از 6500 نفر دانش‌آموز دختر متوسطه اول و دوم در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.