برگزاری جلسه ستاد شئون در سقز
06 آذر 1402 - 22:07
شناسه : 13919
بازدید 54
4
جلسه ستاد شئون فرهنگی با محوریت ایام فاطمیه(س)در اداره تبلیغات اسلامی سقز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی به بیان اهمیت مناسبتهای مذهبی در تقویت مبانی دینی و عقیدتی آحاد مردم ، اظهار داشت: مناسبتهای مذهبی و انقلابی فرصت مناسبی برای تعمیق  دینی و عقیدتی است و باید با برنامه ریزی و هماهنگی لازم، از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) و لزوم گرامیداشت بهتر این ایام، گفت: انشاالله از همه ظرفیت ها در این خصوص استفاده شود ..

حجت الاسلام و المسلمین رستمی در باب جایگاه حضرت فاطمه(س) از دیدگاه اهل سنت اظهار داشت: اهل سنت برای اهل بیت(ع) احترام ویژه ای قائل هستند چرا که بسیاری از فرزندان آنها به اسامی حسن، حسین، علی، رضا، فاطمه ، زهرا و … نامگذاری می کنند.

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت شان ایام فاطمیه گفت: امید است دستگاه‌های فرهنگی با مردم همراه شده و از برگزاری برنامه‌های مغایر با این ایام بپرهیزند.

در ادامه حاج ماموستا سید فاروق حسینی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز ضمن تسلیت به مناسبت این ایام اظهار داشت: مردم این شهرستان دوست داران اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) هستند و محبت به اهل بیت را سرمایه‌ای گرانقدر و عظیم می‌دانند.

وی افزود :بی تردید مردم شهرستان در روزهای سوگواری با حفظ حرمت دختر گرامی پیامبر اعظم ارادت و مودت خودشان را به ساحت پیامبر و اهل بیت (ع) ابراز خواند داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.