غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای دهگلان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
06 آذر 1402 - 14:13
شناسه : 13923
بازدید 100
8

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ همزمان با هفته بسیج، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان دهگلان با حضور حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد. حجت‌الاسلام موسوی افزود: بسیج با توجه به دیدگاههایی که امام خمینی(ره) و مقام معظم […]

ارسال توسط :
پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ همزمان با هفته بسیج، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان دهگلان با حضور حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: بسیج با توجه به دیدگاههایی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می‌دهد.

وی بیان کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند.بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را که همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء کرده‌اند.

وی ادامه داد: در هفته بسیج ویژه برنامه‌های متنوعی با همکاری ارگان‌های مختلف اجرا شده و امید است فرهنگ بسیجی تبدیل به یک گفتمان در تمام مراحل زندگی افراد جامعه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.