کارگروه آموزشی اشتغال و توانمندسازی خانواده زندانیان شهرستان کامیاران برگزار شد
09 آذر 1402 - 10:57
شناسه : 13928
بازدید 51
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی گفت:تحقق اهداف متعالی زندانبانی اسلامی بدون توجه به خانواده زندانیان و تأمین معیشت آنها ممکن نیست
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ کارگروه آموزشی اشتغال و توانمندسازی خانواده زندانیان به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران برگزارشد.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی احتمالی متأثر از دوران حبس سرپرست خانواده تاکید کرد: تحقق اهداف متعالی زندانبانی اسلامی بدون توجه به خانواده زندانیان و تأمین معیشت آنها ممکن نیست. قطعاً اینگونه اقدامات علاوه بر درآمدزایی برای خانواده، زمینه تحکیم بنیان خانواده را فراهم می‌کند.

دهقانی تصریح کرد: توانمندسازی خانواده زندانیان از طریق ایجاد اشتغال و راه اندازی مشاغل خانوادگی برای اعضای خانواده، نقش موثری در توقف چرخه جرم دارد و از دغدغه های ناشی از نبود سرپرست خانواده و دوران حبس را برای فرد زندانب و سایر اعضای ۸انوادهدکاهش می دهد.

محمد ویسی انجمن حمایت زندانیان شهرستان کامیاران گفت:نه ‌فقط اشتغال‌زایی برای زندانیان بلکه به دنبال توسعه اشتغال برای خانواده زندانیان و توانمندسازی آنان هستیم که این امر از طریق انجمن حمایت زندانیان دنبال خواهد شد.

وی گفت: در دوره جدید مدیریتی، نگاه ویژه‌ای به توسعه کمی و کیفی پابند الکترونیک و بهره‌مندی زندانیان با جرایم سبک از این تأسیس قانونی داریم. البته کاهش جمعیت زندان‌ها در گروی همکاری زندان و مرجع قضائی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.