۱۰۰ گفتمان دینی ویژه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می‌شود
06 آذر 1402 - 22:33
شناسه : 13974
بازدید 76
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۱۰۰ گفتمان دینی در سطح هیئات مذهبی و مدارس استان ویژه ایام فاطمیه در کردستان برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی اظهار کرد: در ایام فاطمیه مراسم سوگواری فاطمه زهرا (س) در سطح حسینیه، مهدیه و هیئات مذهبی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر مراسم و برنامه‌های عزاداری برنامه‌هایی نظیر گفتمان و کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: سه کارگاه آموزشی با عنوان «نقش مادری در پیوندهای اجتماعی» در استان کردستان برگزار می‌شود و بانوان جامعه هدف این کارگاه‌ها خواهند بود.

حجت‌الاسلام رازیانی به برگزاری ۱۰۰ گفتمان دینی با عنوان «نقش مادری» پرداخت و بیان کرد: این گفتمان‌ها نیز در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هیئات استان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام فاطمیه اول از پنجم آذرماه آغاز و به مدت سه شب ادامه دارد، یادآور شد: در این ایام هیئات مذهبی شهرستان‌های بیجار، قروه و سنندج برنامه‌های عزاداری و سخنرانی روحانیون و مدیحه‌سرایی مداحان را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برنامه ایام فاطمیه دوم نیز در قالب سخنرانی، عزاداری، سینه‌زنی به مدت یک هفته برگزار می‌شود و در شهرهای قروه و بیجار نیز دسته‌روی عزاداری انجام می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: در ایام فاطمیه سعی خواهد شد تا در برنامه‌های این ایام نشر خوبی‌ها، شناخت خوبی‌ها و دیدن خوبی‌ها برجسته شود تا بانوان جامعه با سیره حضرت فاطمه زهرا (س) بیشتر آشنا شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.