برگزاری نماز جماعت در مدارس دهگلان
11 آذر 1402 - 11:07
شناسه : 14001
بازدید 98
5
نماز جماعت در مدارس شهر و روستاهای شهرستان دهگلان با پیگیریهای اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش بصورت روزانه برپا می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان: حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در این زمینه اظهار داشت: در راستای ترویج و گسترش نماز خوانی و ایجاد سلامت معنوی و آموزش عملی احکام نماز در سطح مدارس شهر دهگلان و روستاها به منظور استفاده از ظرفیت مردمی در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، با پیگیریهای انجام شده توسط تبلیغات اسلامی شهرستان و با مشارکت و همکاری اداره آموزش و پرورش نماز جماعت بصورت روزانه برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان تصریح کرد: همچنین برگزاری جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی با دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان، سرکشی از ادارات و مدارس توسط تبلیغات اسلامی به همراه مسئولین شهرستانی و برپایی نماز جماعت و برگزاری جلسات تقدیر و تجلیل از خادمان و فعالان حوزه نماز از دیگر اقداماتی است که انشاء الله در دست اقدام می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل فعالیتهای حوزه نماز، سرکشی از ادارات و مدارس سطح شهرستان و کمک به تجهیز نمازخانه ها از برنامه هایی است که در سطح مدارس و دستگاههای اجرایی شهرستان اجرا می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.