همایش طلاب و روحانیون شهرستان قروه
09 آذر 1402 - 11:49
شناسه : 14006
بازدید 55
3
همایش طلاب و روحانیون شهرستان قروه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،در این همایش حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با روحانیون این شهرستان در سخنانی گفت: روحانی مبلغ از آنجا که در مسیر نشر احکام و تعالی فرهنگ اسلامی قدم برمی دارد باید ویژگی‌های پیامبران را در خود نهادینه کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه استان کردستان بر لزوم تبلیغ چهره به چهره و جذب جوانان در برنامه های فرهنگی مذهبی تاکید کرد و افزود: امروز جنگ نرم در جریان است و دشمن تلاش می‌کند تا نسل نو را با آموزه های دینی بیگانه نماید به همین جهت نقش تبلیغ و حضور روحانیون در منطقه محروم کردستان نقش مهم و اساسی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی و دینی اشاره کرد و گفت: روحانیون بعنوان تلاش گران عرصه تبلیغ گام به گام جهت ترویج دین مبین اسلام و گسترش آن در روستاها با هدف آشنا کردن مردم علی الخصوص جوانان و نوجوانان با فضایل و احکام الهی و فرهنگ دینی و علوم قرآنی پا به عرصه فعالیت نهاده اند.

وی افزود: لازم است روحانیون و طلاب در ایام تبلیغی بر این مسائل تاکید بیشتری داشته باشند و در خصوص راهکار‌های جلوگیری از بروز مشکلات اخلاقی و اجتماعی توضیحاتی ارائه کنند تا مردم آگاهی کافی داشته باشند.

گفتنی است: در این جلسه تعدادی از طلاب و روحانیون شهرستان قروه در فضای صمیمی مسائل و مشکلات خود را همچون لزوم حمایت بیشتر مادی و معنوی از آنان و نیز شرایط فرهنگی و مذهبی این شهرستان را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.