حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای مادران در ایفای نقش مادری است
09 آذر 1402 - 11:54
شناسه : 14018
بازدید 68
3
رییس دادره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای مادران در ایفای نقش مادری است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان در مراسمات عزداری فاطمیه اول که در شب‌های پنجم، ششم و هفتم آذر ماه در حسینیه رستگاران شهرستان دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: این مراسمات با محوریت تبیین نقش مادری در تحکیم پیوندهای اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی اجتماعی با تکیه بر نقش مادری برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: حضرت صديقه كبرى(س) در ابعاد مختلف تربيتى و پرورشى، نمونه كامل يك مادر لايق، كارآمد و موفق در تمامی زمینه‌ها است. آن حضرت در ژرفناى روح كودكان خود نفوذ كرد و مبانى اخلاقى، تربيتى و انسانى آنان را محكم کرد.

وی بیان کرد: بعضى از ثمره هاى چنين نقش تربيتى در حماسه جاودانه عاشورا تجلى كرد و يكى از نقش‌هاى مهم حضرت زهرا(س) پرورش بعد ايمانى و اخلاقى فرزندان بوده است.

وی تصریح کرد: ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) در نقش همسری و مادری و تربیت فرزند باید در چنین مناسبت‌هایی بخوبی برای مخاطبین به ویژه مادران و دختران تبیین شود تا علاوه بر الگو قرار دادن ایشان، با نقش‌ها ووظایف خودشان نیز آشنا شده واز نقش مادری در تحکیم پیوندهای اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای فرهنگی و اجتماعی بهره ببرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.