11 آذر 1402 - 11:36
شناسه : 14042
بازدید 36
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود قصد دارد الگوی مبتذل برای دختران و زنان ما ارائه کند پرداختن به سبک و سیره فاطمه زهرا(س) که در واقع عالمه غیر معلمه بودند باید در مجالس و تکایا بیش از بیش مورد توجه ما باشد تا بدین وسیله در اشاعه فرهنگ فاطمی (س) منشأ اثر باشیم.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگویی درباره شأن و شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیه اظهار داشت: خاندان وحی نبوت به عنوان بهترین اولیای الهی دارای سبک زندگی الهی بودند و زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) راهنمایی بسیار روشنی برای کسی که بخواهد به برترین الگو در دنیا و آخرت دست پیدا کند، می باشد.

حجت‌الاسلام جمادیان ادامه داد : اما اگر بخواهیم از بهترین اسوه برای زنان عالم نان ببریم ،بی شک وجود مقدس راضیه مرضیه حضرت صدیقه کبری سلام الله علیه بهترین الگو و اسوه برای هر زنی است که در مسیر درست و حقانیت قدم بردارد؛ قطع به یقین باید در مسیر این بانوی مجلله قدم برداشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود قصد دارد الگوی مبتذل برای دختران و زنان ما ارائه کند پرداختن به سبک و سیره فاطمه زهرا(س) که در واقع عالمه غیر معلمه بودند باید در مجالس و تکایا بیش از بیش مورد توجه ما باشد تا بدین وسیله در اشاعه فرهنگ فاطمی (س) منشأ اثر باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان عنوان کرد: فراهم کردن بستر و زمینه ترویج فرهنگ فاطمی قطعا ویقبنا باید در ایام فاطمیه با قوت انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.