بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران از خانه قرآنی شفا
13 آذر 1402 - 13:04
شناسه : 14111
بازدید 50
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت السلام محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با حضور در خانه قرآن شفا ،در جریان فعالیتهای این خانه قرآنی قرار گرفتند.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت السلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به همراه حجت الاسلام ساجدی کارشناس امور قرآنی این اداره، با حضور در خانه قرآن شفا ، ضمن تقدیر از تلاشهای مدیر و مربیان این مجموعه قرآنی از نزدیک در جریان فعالیتهای این خانه قرآنی قرار گرفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این بازدید گفت: خانه قرآن شفا تاکنون فعالیتهای بسیار خوب و مفیدی برگزار کرده است و در آینده نیز با استفاده از مربیان پرتلاش و هدایتهای مدیر خستگی ناپذیر این خانه قرآن، شاهد موفقیتهای روزافزون شاگردان و قرآن آموزان آن باشیم.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه مدیر جهادی و قرآنی این مرکز قرآنی که با داشتن حداقل امکانات در امر آموزش مشغول به خدمت رسانی می باشند، عنوان کرد: این خانه قرآن با توجه به داشتن پتانسیل های خوب قرآنی، فرهنگی و مذهبی می تواند در مسیر آموختن قرآن و جمع کردن خانواده‌ها و همسایگان به امر آموزش قرآن حرکت کند و فعالیت های تاثیرگذاری انجام دهد.

خانم باتمانی مدیر خانه قرآن شفا نیز ضمن تقدیر از حمایتهای رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ نفر قرآن آموز در این مرکز قرآنی فعالیت دارند که در دو رده سنی خردسال و کودکان آموزشهایی همچون کلاشهای روخوانی، روانخوانی، تجوید، قصه های قرآنی و آموزش الفبای قرآنی داده می شود.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: کلاسهای آموزشی تربیت فرزند قرآنی ویژه والدین کودکان نیز در حال برگزاری است.

در پایان حجت الاسلام دهقانی از زحمات خانم باتمانی با دادن لوح و هدیه تشکر و قدردانی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.