زمینه معرفی الگوهای برتر برای جوانان را فراهم کنید
15 آذر 1402 - 10:00
شناسه : 14125
بازدید 67
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار: حجت الاسلام و المسلمین سعدالله جمادیان با تاکید بر اینکه باید زمینه معرفی الگوهای برتر برای جوانان را فراهم کنید؛ عنوان کرد: یکی از فضاهایی که هویت نوجوان امروزی در آن شکل می‌گیرد فضای مجازی است، زیرا امروزه نوجوانان غیر از هویت واقعی‌شان یک هویت مجازی هم دارند که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد و با اختیار خود می‌توانند آن را تغییر دهند.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سعدالله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، در گفتگویی درباره ارائه الگو های شاخص برای جوانان اظهار داشت: هیات مذهبی هر شهرستان موظف هستند علاوه بر پرداختن به مناسبت مذهبی با برنامه ریزی هدفمند، الگوهای شاخص و برتر را شناسایی و جوان در راستای این الگوهای شاخص برای سبک زندگی خود ترغیب بنمایند.

حجت الاسلام جمادیان عنوان کرد: یکی از فضاهایی که هویت نوجوان امروزی در آن شکل می‌گیرد فضای مجازی است، زیرا امروزه نوجوانان غیر از هویت واقعی‌شان یک هویت مجازی هم دارند که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد و با اختیار خود می‌توانند آن را تغییر دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به آسیب های فضای مجازی، تصریح کرد: مهمترین مسئله ای که امروز در حوزه نوجوانان و جوانان با آن مواجه هستیم معضل بزرگ فضای مجازی است؛ فضای مسموم و و موهومی که با یک دنیا آسیب، زمینه سقوط و انحطاط جوان ما را فراهم می‌کند.

جمادیان در ادامه پیوند مدرسه و خانه را برای فراهم کردن بستر موفقیت جوان امروز ضروری دانست و ابراز داشت: بی شک اگر مدرسه و خانه همگام با هم پیش بروند زمینه شکوفایی نسل امروز فراهم می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.