دستگاههای فرهنگی دارای اهداف مشترکی هستند
14 آذر 1402 - 8:37
شناسه : 14132
بازدید 46
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج: حجت‌الاسلام هادی محمدخواه با بیان اینکه دستگاههای فرهنگی دارای اهداف مشترکی هستند، عنوان کرد: همکاری در انجام فعالیت‌های فرهنگی در ادارات و سازمان‌های فرهنگی بر كسی پوشیده نیست، اما باید در اجرا، ساز و كاری تعریف شود كه كارها با یكدیگر پیوند داشته باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با حجت‌الاسلام کشتمند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه دستگاههای فرهنگی دارای اهداف مشترکی هستند اما گاهی مواقع به دلیل كثرت و تنوع برنامه‌های مختلف در مشاركت و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی غفلت می شود.

وی افزود: همکاری در انجام فعالیت‌های فرهنگی در ادارات و سازمان‌های فرهنگی بر كسی پوشیده نیست، اما باید در اجرا، ساز و كاری تعریف شود كه كارها با یكدیگر پیوند داشته باشد.
حجت‌الاسلام محمد خواه اظهار کرد: باید ساز و كارهای كاربردی كه ما را در رسیدن به اهداف مشترك یاری برساند شناسایی و تعریف شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در این دیدار بر تعامل میان دستگاه های اجرایی تاكید كرد و گفت: به یقین وجود تعامل در میان دستگاه‌های مرتبط موجب هم افزایی و سبب سرعت بخشیدن به دست یابی به اهداف می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام کشتمند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی عنوان کرد: كارشناسان فرهنگی در ادارات می توانند حلقه وصل دستگاه‌ها به هم باشند و با انجام برنامه ریزی‌های دقیق و كارشناسی شده اجرای اقدامات را سرعت دهند.

وی بر هماهنگی در اجرای برنامه ها تاكید كرد و افزود: باید برنامه ها، اولویت ها توسط این دستگاه‌ها تعریف شود و برای اجرا از توانمندی همه استفاده كرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.