بیش از سی خانه قرآن در شهرستان سقز فعالیت می کنند
14 آذر 1402 - 9:02
شناسه : 14138
بازدید 155
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی با بیان اینکه بیش از سی خانه قرآن و یک مؤسسه قرآنی در سطح شهرستان سقز مشغول فعالیت هستند؛ عنوان کرد: قرآن کتاب زندگی است و می‌تواند جامعه را در ابعاد و حوزه‌های مختلف هدایت کند، بنابراین برای ایجاد یک جامعه قرآنی و در راستای گسترش آن باید برنامه ریزی و اقدام شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، اظهار داشت: خانه‌های قرآن در شهرستان سقز زمینه‌ساز ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح محلات و روستاهای این شهرستان هستند.

وی گفت :بیش از 30 خانه قرآن شهری و روستایی و یک مؤسسه قرآنی در شهرستان سقز مشغول فعالیت هستند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با بیان اینکه کلاس‌های قرآن و‌ محافل قرآنی به صورت مستمر در این خانه‌های قرآن ها برگزار می شود؛ اظهار کرد: در این خانه‌های قرآن کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود، و بیش از 50 مربی قرآن در سطح این مراکز قرآنی مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: قرآن كريم بزرگ‏ترين هديه الهى براى انسان‌ها و گرانبهاترين ميراث پيامبر اعظم(ص) در ميان مسلمانان است.

ججت الاسلام رستمی ابراز داشت: قرآن کتاب زندگی است و می‌تواند جامعه را در ابعاد و حوزه‌های مختلف هدایت کند، بنابراین برای ایجاد یک جامعه قرآنی و در راستای گسترش آن باید برنامه ریزی و اقدام شود.

وی افزود: اگر به قرآن عمل کنیم و دیگران را به احکام اسلامی و قرآنی با حرکات و رفتارهای شایسته انسانی تشویق کنیم، جامعه‌ای سرشار از پویایی و درخشندگی در زمینه‌های مختلف خواهیم داشت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.