جوانان موتور محرک جامعه هستند
15 آذر 1402 - 9:46
شناسه : 14162
بازدید 57
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: یقیناً جوانان موتور محرک جامعه ما هستند و بر همین اساس باید در سطح مساجد نیز از ظرفیت جوانان استفاده شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در بازدید از کانون فرهنگی محبان نبی اکرم(ص) با ماموستا مختار فرجی دیدار و گفتگو کرد.
حجت‌الاسلام محمدخواه در راستای حضور جوانان در کانون‌ها و مساجد اظهار داشت: جوانان سرمایه های اصلی جامعه و موتور محرک آن هستند که باید به این ظرفیت بزرگ اجتماعی توجه ویژه داشت
وی افزود: کانون های فرهنگی تبلیغی با هدف بهبود و ارتقا هر چه بیشتر و بهتر سطح رشد اجتماعی و فرهنگی جوانان و بهبود ساختار فرهنگی و اجتماعی آنان و همچنین دستیابی به فرهنگ متعالی ایرانی اسلامی بنیان نهاده شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: مسئولین کانون های فرهنگی باید در جهت نهادینه شدن فرهنگ دینی و ترغیب نوجوانان و جوانان به شرکت در برنامه های فرهنگی، مذهبی در جامعه تلاش کنند.
وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی تبلیغی باید سنگری برای جهاد تبیین و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی باشند.
در ادامه ماموستا مختار فرجی، مسئول کانون محبان نبی اکرم(ص) اظهار داشت: در این کانون فعالیت های فرهنگی قرآنی، مذهبی اجتماعی در حال اجراء است.

وی افزود: از سوی کانون بسیج خواهران در مسجد جامع در طول هفته حدود 200 نفر شرکت کننده در قالب کلاس بصیرت افزایی و مسائل روز برگزار می شود.

فرجی بر همکاری تقویت روحیه خدامحوری، تبلیغ و گسترش فرهنگ روح‌بخش دین مبین اسلام و تاکید داشتن بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را اهداف کانون های فرهنگی تبلیغی عنوان کرد.
وی افزود: انتظاری که از دستگاه های متولی در سطح کشوری وجود دارد این است که در زمینه حمایت از کانون ها توجه بیشتری شود تا کانون ها بتوانند با روحیه و انگیزه بهتری به کارهای فرهنگی اقدام کنند.

وی هدف از فعالیت در مسجد را خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتحاد، انسجام و ایجاد اخوت و برادری است .

گفتنی است  کانون فرهنگی محبان نبی اکرم(ص)حدود سه سال در سطح شهرستان سنندج در حال فعالیت در مسجد جامع است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.