زندگی عفیفانه در گرو الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) است
15 آذر 1402 - 10:15
شناسه : 14183
بازدید 71
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه زندگی عفیفانه بانوی مسلمان در گرو الگو قرار دادن حضرت زهرا سلام الله علیه است؛ ابراز داشت: برای ترغیب بانوان جوان به مسیر حضرت طاهره صدیقه (س) باید همه ابعاد زندگی ایشان را برای دختران امروزی که همان مادران فردا هستند تشریح کرد، تا همه بداند که فاطمه، فاطمه است.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در مراسم عزاداری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه که در مدرسه دخترانه شاهد برگزار شد، اظهار داشت: غرب تمام هم و غم خود را بکار بسته تا با ارائه الگوهای باطل و پوچ فضای مسموم روحی روانی را برای جوانان ما ایجاد کند، در این بستر و شرایط حساس مهمترین رسالت نهادهای فرهنگی و آموزشی برجسته کردن زندگی بزرگان دین برای تعالی بیشتر رسیدن به کمال و تقرب به الله است.

حجت‌الاسلام جمادیان ادامه داد: نسل امروز که اسیر بحران هویت و به دنبال گمشده خود که همان الگوی برتر است، می باشد، قطع به یقین اگر با سعه صدر الگوهای مطلوب معرفی و راه و رسمشان در همه ابعاد زندگی پیاده شود، این نسل تشنه، سیراب می شوند و در واقع مسیر برتر را که مسیر صحیح است پیدا می‌کنند، در نتیجه بسیاری از این ناهنجاری های اجتماعی حل و فصل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی عفیفانه بانوی مسلمان در گرو الگو قرار دادن حضرت زهرا سلام الله علیه است؛ اظهار کرد: برترین الگوی زنان جهان، وجود مقدس ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه است که قدم زدن در مسیر حیاتش به منزله نیل به مطلوب تربن جایگاه ها است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ابراز داشت: برای ترغیب بانوان جوان به مسیر حضرت طاهره صدیقه (س) باید همه ابعاد زندگی ایشان را برای دختران امروزی که همان مادران فردا هستند تشریح کرد، تا همه بداند که فاطمه، فاطمه است.

حجت‌الاسلام جمادیان ایام فاطمیه (س) را فرصتی مناسب برای یاد آوری نقش مادری، دختری و همسری حضرت زهرا سلام الله علیه دانست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.