نقش حضرت زهرا (س) در تحکیم پیوندهای اجتماعی
17 آذر 1402 - 10:37
شناسه : 14207
بازدید 60
2
همایشی با عنوان نقش حضرت زهرا (س) در تحکیم پیوندهای اجتماعی با محوریت قرآن و عترت و نماز همزمان با هفته قرآن و عترت و نماز در محل سالن شهید مطهری شهرستان دهگلان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان :حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری همایشی با عنوان نقش حضرت زهرا (س) در تحکیم پیوندهای اجتماعی با محوریت قرآن و عترت و نماز همزمان با هفته قرآن و عترت و نماز در محل سالن شهید مطهری شهرستان دهگلان خبر داد .
حجت الاسلام موسوی افزود: یکی از ضرورتهای مسلم جامعه ما آشنایی نسل جوان و بانوان با نقشهای مختلف حضرت زهرا (س)، از جمله همسر، مادر و … می باشد، و همایش نقش حضرت زهرا (س) در تحکیم پیوندهای اجتماعی با محوریت قرآن و عترت و نماز نیز که با همکاری اداره آموزش و پرورش برای دانش آموزان دختر در همین راستا برگزار شد.
حجت الاسلام یادگاری به عنوان سخنران این همایش اظهار داشت: زن علیرغم اینکه باید حافظ و نگهدار خانواده باشد و وظیفه مادری و همسری خود را انجام دهد، لازم است در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی نیز مشارکت نماید. نمونه بارز آن بانوان فرهیخته ای هستند که در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارای فعالیتهای مثمر ثمر می باشند و این یعنی یک نگاه متعالی به زن و انشاء الله همگی بانوان به این روش و شیوه عمل نمایید.
وی در پایان افزود: حضرت زهرا (س) یک الگوی خوب و متعالی برای زنان مسلمان امروز نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در جوامع غیرمسلمان نیز می باشد، و با الگو قرار دادن آن حضرت، زنان می توانند در آن واحد، نمونه خوب یک مادر، دختر، همسر، معلم، مبلغ، راهنمای بچه ها، فعال اجتماعی داوطلب، خانه دار مهربان، مبلغ حجاب و عفاف برای زنان، باشند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.