محفل انس با قرآن کریم در سقز برگزار می شود / حضرت زهرا (س) محور وحدت امت اسلامی است
15 آذر 1402 - 13:41
شناسه : 14210
بازدید 53
1
مدیر خانه قرآن حکمت سقز با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای شناخت حضرت زهرا(س) است چون آن حضرت الگویی برای تمام بانوان و محور وحدت امت اسلامی است؛ عنوان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه (س) و روز شهادت حضرت زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در خانه قرآن حکمت برگزار می شود .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان،لیلا امینی مدیر خانه قرآن حکمت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت:به مناسبت ایام فاطمیه (س) و روز شهادت حضرت زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در خانه قرآن حکمت برگزار می شود .

وی افزود: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای شناخت حضرت زهرا(س) است چون آن حضرت الگویی برای تمام بانوان و محور وحدت امت اسلامی است.

امینی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) به عنوان مادری عفیف و پاكدامن در تربیت فرزندان و نسل ها بسیار موفق بودند كه روحیه و اطاعت از خداوند و بنده صالح بودن را از خود به ارمغان گذاشتند

لیلا امینی با بیان اینکه قرآن کریم گنجینه ارزشمند و نجات‌بخشی است که از طرف خداوند برای بشر نازل شده است، تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی اقدامی اثرگذار در راستای ترغیب جوانان به‌ سمت و سوی پیروی از دستورات دین و ترویج باورهای ارزشمند الهی و انسانی در جامعه است.

وی افزود:این مرکز قرآنی از سال 92 با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت قرآنی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

وی در خصوص تعداد قرآن‌ آموزان تصریح کرد: تاکنون حداقل 200 نفر از دانش‌آموزان (دختر و پسر) و 10 نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کرده و آموزش دیده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.