همکاری شهرداری سنندج در اجرای برنامه های فرهنگی قابل تقدیر است
16 آذر 1402 - 14:37
شناسه : 14249
بازدید 65
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: همکاری شهرداری سنندج در فعالیتهای فرهنگی و مناسبت های ملی و مذهبی قابل تقدیر است .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در معیت کارکنان این اداره در دیدار با سیدانور رشیدی، شهردار سنندج بر هم افزایی و تعامل ادارات فرهنگی در راستای اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.
وی افزود: حضور و نقش مردم در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از موضوعات حائز اهمیت در ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی است و در این راستا نباید نقش مهم دستگاه هایی همچون شهرداری نادیده گرفته شود.
حجت‌الاسلام محمدخواه عنوان کرد: ترویج فرهنگ خدمت رسانی به ویژه خدمات فرهنگی در گروِ تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها است و بسیار خرسندیم اداره تبلیغات اسلامی از ظرفیتهای خوبی برای خدمت‌رسانی و تعامل بین دستگاه ها برخوردار است و این باعث افزایش کیفی در برنامه‌ها خواهد شد.
وی اظهار داشت: آنچه که کار تبلیغات اسلامی را در ایام الله و انجام امور و برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌ها به پیش می برد وجود تعامل است.
در ادامه سید انور رشیدی، شهردار سنندج از آمادگی شهرداری برای همسو شدن با ادارات در انجام فعالیتهای فرهنگی اجتماعی خبرداد و افزود: تشکل های فرهنگی ادارات به عنوان نهادهای مردمی می توانند رابط بین مردم و شهرداری مناطق در راستای تعاملات بیشتر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باشند.
وی افزود: بی‌تردید هماهنگی، هم‌فکری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی باعث پیشبرد چشمگیر و هدفمند اهداف فرهنگی در استان خواهد شد و در این راستا شهرداری آمادگی خود را در برنامه های فرهنگی و مذهبی اعلام می‌دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.