جوانان و نوجوانان نقش مهمی در جامعه برعهده دارند
22 آذر 1402 - 15:15
شناسه : 14439
بازدید 58
1
رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی: رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جوانان و نوجوانان از جایگاه بسیار بالا و مهمی در جامعه برخوردار و باید به این قشر بیشتر توجه کرد.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حجت‌الاسلام حامد تقدیری، در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت که با حضور جوانان و نوجوانان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: حرکتی درست و مثبت است که در مسیر خداروند باشد و وقتی شما جوانان و نوجوانان با خدا معامله کنید تمام مسیر شما به پیروزی ختم خواهد شد.

وی افزود: وقتی که با خداوند معامله بکنیم حتی در امر ازدواج و یا شغل این یک پیروزی محسوب می‌شود حتی اگر در این مسیر با مشکلاتی موجه شویم.

حجت الاسلام تقدیری گفت: زمانی که جوانان و نوجوانان فعالیت‌های دینی و فرهنگی و جهادی انجام می‌دهند و در مسیر خداوند قرار دارند در آینده  فردی دغدغه‌مند جهادی می‌شوند و حضوردر این مسیر یک برکت و پیروزی است.

وی اعلام کرد: ما در مسیر حرکت و عزم  قرار داریم و بودن در این مسیر مهم است که باعث می‌شود امروز شما نوجوانان در این قرارگاه بهشتیان حضور داشته باشید و با عزم خود می‌توانید در مسیر اعتلای ایران اسلامی حرکت کنید.

رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ما سعی داریم در بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی عرصه‌ها را برای نوجوانان باز کنیم و دسترسی آن‌ها را به این عرصه‌ها آسان‌تر سازیم.

وی بر لزوم انجام کار فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: حرکت جوانان و نوجوانان باید با برکت انجام شود وحرکتی باعث می‌شود که با برکت شود که با راهکار فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: امروز ما در جنگ روایت‌ها قرار داریم دشمنان با ایجاد جنگ روایت‌ها سعی دارند جوانان و نوجوانان را منحرف کنند و ذهن این افراد از مسیر درست خود دور کنند.

حجت الاسلام تقدیری ابراز داشت: انقلاب اسلامی با برکت حضور زنان بود که شکل گرفت واین بانوان با روایت‌های خود توانسته اند این انقلاب به پیروزی برسانند.

وی تصریح کرد: در استان کردستان زنان غیور بسیاری داریم که به شهادت نیز رسیدند و و از کیان اسلامی دفاع کردند و روایتگران بسیار خوبی بودند.

وی به مسئله جنگ اسرایل و فلسطین نیز اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ امروز جنگ بین انسانیت است؛ در جریان جنگ اسراییل هیچ انسانیتی وجود ندارد و این یک جنگ حق در برابر باطل است.

حجت الاسلام تقدیری خاطر نشان کرد: شما جوانان و نوجوانان باید بدانید روایتگر چه چیزی باشید؛ روایت یک خبر و یک مطلب نیست و این مسیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.