شمیم شهدا در سنندج پیچید
23 آذر 1402 - 14:53
شناسه : 14450
بازدید 145
6
با ورود پیکر مطهر ۴ شهید گمنام به سنندج؛  با ورود پیکر مطهر ۴ شهید گمنام به سنندج شمیم شهدا در فضای این شهر پیچید.
ارسال توسط :
پ
پ

شمیم شهدا در سنندج پیچید

نسیم صبح و خنکای هوای سنندج بوی عطر میهمانانی را بر فراز این شهر گسترانیده است، میهمانانی که در غربت به شهادت رسیده‌اند اما امروز مورد استقبال جمع کثیری از مردم و مسؤولان و خانواده‌های شهدای این شهرند.

سنندجی‌ها امروز از همان ساعات اول صبح با حضور در محل پلیس راه کرمانشاه از میهمانان گمنام‌شان استقبال کردند.

صدای صلوات پشت سر هم در این میان طنین‌انداز شده بود، گریه مادران شهید و غم‌های پدران شهدا در این مراسم خبر از گمنامی و غریبی میهمانانی می‌داد که امروز سنندج را مامن حضور خود یافتند.

جوانان عاشقانه دستانشان را با افتخار زیر تابوت شهدا گذاشتند و افتخار میزبانی‌شان را به جان می‌خریدند.

شمیم بوی شهدا در سنندج پیچید

مردم و مسؤولان همگی برای تجدید پیمان با آرمان شهدای انقلاب آمده‌اند، اینجا لحظه دلدادگی سنندجی‌ها تجلی می‌یابد و شکوه حضور دوستداران و قدرشناسان شهدا به چشم می‌خورد.

جمعیت تحمل وداع با شهیدان را ندارد برای همین مسؤولان برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در مراسم‌هایی از جمله شبی با شهدا نیز مردم به ویژه خانواده شهدا بتوانند از حضور معنوی شهدا بهره‌مند شوند.

صدای باباجان پدر شهیدی از لابلای جمعیت می‌آید، مادری هنوز غم دوری فرزند شهیدش را با تماشای تابوت‌های این شهدای گمنام در ذهن تداعی می‌کند، فرزندان شهدا نیز در این میان حضور دارند تا شاید با دیدن همرزمان پدرانشان روح تازه‌ای به جانشان دمیده شود و دلتنگی‌های نبود پدرانشان را التیام دهند.

شمیم بوی شهدا در سنندج پیچید

اینجا صدا صدای معنویت است، هوا سرشار از معنویت است و دل‌ها پر از معنویتند، شهدای گمنام گرچه در این شهر غریبند و مظلومانه دفن می‌شوند اما امروز با استقبال پرشور مردم این شهر میهمان شهر مناره و مسجد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.