صحنه نمایش با رنگ و بوی فاطمیه در شهرستان قروه
25 آذر 1402 - 8:26
شناسه : 14454
بازدید 70
2
صحنه نمایش با رنگ و بوی فاطمیه ویژه دانش آموزان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: همایش دانش آموزی «نمایش فاطمیه » به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) همه روزه در سانس های مختلف در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی قروه در حال برگزاری است.

وی افزود: در این همایش‌ها که با حضور دانش آموزان سطح شهرستان قروه برگزار می‌شود، زندگانی و سیره حضرت زهرا (س) و خصائص و ویژگی های آن حضرت به صورت داستان و شعر و پویانمایی ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام سبزی ضمن بیان تاثیر فوق العاده این برنامه معنوی بر دانش‌آموزان گفت: کارگروه تبلیغی اعزامی از قم به بهترین شیوه در حال برگزاری با کیفیت این برنامه‌ها هستند و از جانب مدارس سطح شهرستان رغبت زیادی برای شرکت در این همایش دیده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با توجه به کارآمدی فرهنگ اسلامی در زندگی روزمره انسان‌ها گفت: باید تلاش خود را در زمینه نشر فرهنگ اسلامی و آشناسازی جامعه با زیبایی‌های دین و فرهنگ اسلامی به انجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان، نسل آینده این انقلاب و ایران اسلامی هستند و هرچه برای حفظ کودکان و نوجوانان از خطرات و انحرافات تلاش کنیم به یقین برای انقلاب و ایران اسلامی تلاش کرده ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.